تخفیف های فصلی محصولات چرم طبیعی اصل تبریز + معرفی فروشگاه آنلاین فرهاد چرم تبریز

تخفیف های فصلی محصولات چرم طبیعی

فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز به علت دست اول بودن تمامی اجناس چرم طبیعی، همواره در ماه های مختلف تخفیف های ویژه فصلی در تمامی اجناس خود اعم از کیف اداری، کیف دوشی، کیف پول، کمربند، ست های چرمی، کیف پاسپورتی، کیف های کلاسوری و انواع چمدان های ضدضربه و برزنتی، انواع ساک و کوله پشتی و..فراهم نموده، و میتوانید از محصولات با کیفیت مورد دلخواهتان با قیمت های مناسب خریداری نمایید.

معرفی چرم طبیعی تبریز

چرم طبیعی تبریز را از کجا بخریم ؟؟

در این مقاله قصد داریم به بررسی به بررسی کلی چرم تبریز و هر سه سوال بالا بپردازیم و راجب هر کدام از موضوعات بالا توضیحاتی را ارائه بدیم .

معرفی چرم طبیعی تبریز

اگر بخواهید کامل راجب چرم طبیعی اطلاعاتی را بدست بیاورید پیشنهاد میکنیم مقاله زیر را که در سایتمان منتشر کردیم قبلا کامل مطالعه کنید :

چرم چیست ( برگرفته از بخش اول مقاله قبلی ) : همانطور که آشنایی دارید چرم از پوست حیوانات بدست می آید و طی مراحلی سخت شکل آن عوض شده و زیباتر میشود.

خب بریم سراغ .. معرفی مختصری از بازار تبریز و چرم تبریز

همانطور که میدانید شهر تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی میباشد با قدمتی بلند و طولانی به عنوان یکی از مهمترین مراکز صنایع دستی کشور و خاستگاه زیادی از هنرمندان و صنعتگران است. تبریز سوغاتی و جاهای دیدنی زیادی دارد که از این بین بازار تبریز میتوان اوج هنر استادان زمان گذشته دانست که به عنوان طولانی ترین بازار سرپوشیده افتخاراتی را به خود اختصاص داده است . اگر در این بازار یک گشت و گذاری بکنید شاهد مغازه هایی خواهید بود که کفش اصیل تبریز را به فروش گذاشته اند که آنچنان زیبایی دارند که از سایر مغازه ها خودشان را جدا میکنند . 

محصولات چرمی تبریز را چطوری خریداری بکنیم ؟

در گوشه های بازار و بخش مرکزی آن میتوانید چرم های تبریز را مشاهده کرده و خرید کنید اما اگر دسترسی ندارید و یا ساکن شهر های دورتر هستین میتوانید محصولات چرم طبیعی اعم از کیف اداری ،دوشی،پاسپوتی،کیف پول،کمربند،کفش و..را از فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز نیز خریداری نمایید. برای اینکار کافیست به نشانی انواع محصولات چرم فرهاد مراجعه کرده و از طریق دسته بندی های مختلفی که دارد محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

خب چرا چرم تبریز

کلانشهر تبریز به عنوان مرکز یا پایتخت صنعت چرم و کفش از زمان های قدیم دارای کارخانه های متعدد چرم سازی و کارگاه های تولیدی بزرگ و کوچک تولید کفش دست دوز و صنعتی بوده است و بخش مهمی از محصولات چرمی کشور را تامین میکند. همانطور که میدانید تولیدات چرم نه تنها در کشور بلکه در سطح جهان نیز شناخته شده است و به کشور های مختلف نیز صادر میشوند. کارگاه های زیادی در سراسر شهر تبریز در زمینه تولید چرم سبک و سنگین فعالیت میکنند.

چرم سبک:

چرم های سبک رو بیشتر از پوست حیواناتی ماننده،بز،گوسفند ، بزغاله ، بره به دست می آید. که ضخامت های کمتری دارند، این نوع چرم ها نسب به سایر چرم ها بسیار ظریف و نازک می باشند و به همین دلیل است که به این چرم سبک تعریف می شود. از این نوع چرم ها اغلب در کلاه ها و لباس ها استفاده میکنند همچنین نگهداری و مراقبت از این نوع چرم بسیار ضروری است.

استفاده در پوشاک

برای ساخت کاپشن های چرم ، و دستکش های چرمی استفاده می شودو به علت نازک بودنشان بیشتر برای آستری کفش و لباس استفاده می شود.

چرم سنگین :

برای استفاده معمول بهترین نوع چرم است و مقاومت بالایی دارد و از لحاظ ظاهری خاصی در بین سایر چرم ها است.  از پوست حیواناتی مانند گاو ، گوساله ، شتر و .. فر آوری می شوند . به علت استحکام و دوام بالای این نوع چرم ها در زیره و رویه کفش ها و  کیف دستی و جیبی اعلا و یا در تسمه های ماشین آلات صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند.

تاریخچه چرم در ایران

اولین کارخانه چرم‌سازی ایران، سال ۱۳۰۸ در شهر تبریز افتتاح شد. شهر چرمشهر واقع در ۱۰ کیلومتری شمال غرب تبریز، قطب تولید چرم کشور است. هنرمندان تبریزی سابقه طولانی در تولید چرم باکیفیت و محصولات متنوع چرمی دارند. حدود ۹۰ درصد از کفش‌های دست‌دوز تمام چرم کشور، در تبریز تولید می‌شوند. 

معرفی یک فروشگاه اینترنتی خوب در زمینه خرید محصولات چرمی تبریز

سابقه مفید فروشگاه

فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم با بیش از سالها فعالیت در زمینه فروش انواع محصولات چرمی به سراسر کشور و جلب رضایت بیش از صد ها مشتری که یکی از مهمترین فاکتور های یک فروشگاه آنلاین میباشد را داراست.

رقابت موثر فروشگاه

از طرفی با توجه به رقابت مستقیم با دیگر فروشگاه های مشابه در رسته فعالیت هایی از جمله انواع محصولات چرمی یا اکسسوری چرمی و متنوع بودن محصولات در این سالها توانسته است تا کنون در عرصه محصولات چرمی اقدامی موثر داشته باشد.

تنوع محصولات فرهاد چرم 

  1.  کیف اداری زنانه و مردانه،اسپرت.
  2. کیف پاسپورتی گردنی دوشی و دستی.
  3. انواع کیف دوشی اسپرت.
  4. کیف پول های چرم طبیعی زنانه و مردانه.
  5. ست چرم طبیعی.
  6. کمربند چرم.
  7. کفش چرم مردانه و زنانه.

انواع چمدان مسافرتی

  1. بچگانه
  2.  PP
  3.  پلی کربنات
  4.   برزنتی
  5. فایبرگلس

ساک مسافرتی 

  1. مسافرتی ایرانی
  2. ساک مسافرتی خارجی

 کوله پشتی

  1.  بچگانه
  2.  کوهنوردی
  3.  مدرسه ای
  4.  دانشجویی

محصولات برزنتی مارک دار

  1.  دستی
  2.  دوشی
farhad-admin
ارسال دیدگاه