راهنمای خرید چمدان مسافرتی+تفاوت کیفیت جنس،چرخ،دسته

چمدان مسافرتی

 راهنمای خرید چمدان مسافرتی

راهنمای خرید،چمدان مسافرتی و مسافرت هر دو همیشه در یک قالب هستن به طوری که هر کدومش نباشه مسافرتی هم بوجود نمیاد.هنگامی که قصد سفر رفتنمان میشود، اولین چیزی که فکرمان میاد اینه که آیا من چمدان مسافرتی دارم، یا سالم هست، یا اصلا ندارم، اگر نداشته باشیم به فکر خرید چمدان مسافرتی ایده آل با بودجه مدنظر و جنس مورد دلخواه مون و انواع سایز مناسب میافتیم،ولی ساک و چمدان مسافرتی خوب باید چه امکاناتی داشته باشد؟ چمدان خوب کیفیتهای متفاوتی دارن نوع چرخ.زیپ.دسته تراولی برند ایرانی یا خارجی بودن و..به همین علت قبل از خرید چمدان باید حتما با آن برند آشنا شوید،تا بتوانید بر اساس هزینه ایی که در نظر گرفتین بهترین کیفیت را خریداری کنید.

هنگام خرید چمدان مسافرتی باید به بعضی نکات و کیفیت توجه داشته باشید

کیفیت یک چمدان خوب بر اساس مسافرت های دور و نزدیک مشخص میکنه،پس اگر چمدان مطلوب نسبت به ساختار تهیه نکنید علاوه بر اینکه چمدان آسیب پذیر میشود بلکه امکان آسیب رسیدن به وسایل داخل چمدان هم خواهد شد  مهم نیست که به دنبال چمدان مسافرتی ارزان هستین یا چمدان گران مهم این هست که این امکانات زیر را داشته باشد:

راهنمای انواع جنس ساک و چمدان مسافرتی

جنس و دیزاینی که چمدان ها بر اساس آن ساخته می شوند، نقش مهمی در هنگام خرید آن را دارد چون اصول دوخت وکیفیت آن را تضمین خواهد کرد.چمدان های مسافرتی از لحاظ جنس به دو شکل هستن{سخت و نرم}.معمولا ساک های مسافرتی جنس هارد خیلی مقاوم هستن که حتی بعضا میتوانید روش بشینید که حالت ضدآب در برابرپارگی ها و ..مقاومت بیشتری دارند.چمدانpp .چمدان پلی کربنات، فایبرکلاس و پارچه ایی از جمله مدل های سخت میشه نام برد.مدل های دیگر، چمدان های مسافرتی برزنتی هستند که از انواع مختلف پارچه ها معمولی و با دوام ساخته شده هست.این مدل از چمدان ها نسبت به چمدان های هارد کیفیت های متفاوتی دارند و به مراتب قیمت های ارزانی هم دارند.

انواع چرخ:

بیشتر چمدان هایی که در بازار فروخته میشوند چمدانهای چهار چرخ می باشند زیرا همیشه در دسترس هستن قابلیت تعمیر و تعیض دارند 360درجه حالت گردان دارند و بر عکس چمدان های دو چرخ چرخ حملشان بسیار سخت میباشند قطعات خوبی رهنگام تعمیر و تعویض ندارند ضمنا فقط قابلیت حمل جلو و عقب را دارندالبته قبلن قطعات خیلی خوبی تولید میشد برای ذاستفاده چمدان های دو چرخ ولی متاسفانه دیگر هم برای مردم جابه جایی چمدان های دو چرخ مشکل شده هم سازنده کیفیت های مطلوبی به بازار عرضه نمیدهند.

کیفیت و دوام ساک و چمدان مسافرتی:

یکی از نکات های مهمی که قبل از خرید چمدان مسافرتی باید توجه داشته باشیم کیفیت و دوام طول عمری که دوست استاده کنیم هست.یقینا شما دوست ندارید بعد از یک مسافرت ساده چرخ های چمدان زیپ ها و دسته و..پوشش و ساختارش از بین برود.  حتما در خرید چمدان مسافرتی چه خارجی چه ایرانی موارد به موارد فوق دقت داشته باشین تا نسبت به هزینه ایی که انجام میدین کیفیت مطلوبی انتخاب کنید.

زیپ و سر زیپ های چمدان:

در خرید انواع ساک و چمدان یکی از مهم ترین و دردسر اورترین موضوعی که میتوان به آن اشاره کرد،سرزیپ ها و دسته چمدان هست. زیپ ها معمولا دو نوع هستند:  زنجیره ای و کویل. زنجیره ایی دو مجموعه دندانه پیوسته دارن که بیشتر از فلز ساخته می شوند،که معمولا به خاطر سختی و کندی آن در کیف های کوچک استفاده میشود.

زیپ کویل

زیپ های کویل هم معمولا از پلی استر میشوند، که دو مدل الان بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.یکی زیپ های تک زیپ و یکی زیپ های دبل که علاوه بر اینکه مزیت ضد سرقتی دارند دوام بیشتری هم موقع بار زیاد دارند،و به راحتی از بین و شکسته نمی شوند.برای اطلاع از کیفیت زیپ چمدان، حتما قبل از خرید از فروشنده اطلاعات مربوطه رو مطرح کنید.

دسته چمدان:

یکی دیگر از مزیت های خوب چمدان میشه اشاره کرد، به دسته چمدان که حمل و نقل را خیلی آسان و پر کاربرد کرده است.انواع جنس مختلفی در دسته ها وجود دارد از جمله استیل و فلز که دوام بیشتری نسبت به بقیه دارند.در خرید چمدان حتما به راحت باز و بسته شدن دسته دقت داشته باشین طوری باشه که تحمل بار داخل را داشته باشه.

امنیت چمدان:

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که قبل از خرید ساک و چمدان مسافرتی باید توجه داشته باشیم رمز هست،که معمولا به دو شکل هستن {رمز ساده و رمزTSA} رمزTSA قفل بین المللی محسوب میشود، و در سراسر جهان مورد استفاده میشود.و رمز ساده هم بیشتر داخل کشور مورد استفاده میشود، در ضمن قفل های جدا هم وجود دارد که به صورت دستی میتوانید به سر زیپ ها وصل نمایید.

انواع سایز چمدان:

سایز های چمدان در برند های مختلف گاهی فرق می کند البته در چند سانتی متر متغیر هستند.معمولا استاندارده چمدان مسافرتی در سه سایز هست که میشه گفت سایز بزرگ{28اینچ}سایز متوسط{24اینچ}سایز کوچک{20اینچ}البته در بعضی از برند ها شاید اینچ ها متفاوت باشد.در ادامه سایزهای استاندارد به میزان استفاده هر فرد را بیان خواهیم کرد.

چمدان سایز بزرگ:

چمدان سایز بزرگ{28اینچ} معمولا برای سفرهای طولانی که بیشتر از یک هفته هست بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.سایز متوسط{24اینچ}معمولا برای سفر های معمولی که کم تر از یک هفته هستند استفاده می شوند.چمدان کوچک{20اینچ} برای استفاده شخصی یکی دو روزه بیشتر استفاده می شود.کابین سایز همان طور که از اسمش پیداس میتوان داخل هواپیما برد. چمدان های سایز کوچک به خاطر جمع جور بودنشون انتخاب خوبی هم برای فرزندان عزیزتان هم باشد.

قابلیت گسترش پذیری

تمامی چمدان مسافرتی اغلب یک زیپ افزایش حجم دارن که معمولا بعد از باز شدن 10درصد از وسایل یا خرید یا سوغاتی های لحظه اخر میتوان استفاده کرد.

وزن چمدان:

قبل از خرید چمدان مسافرتی حتما به وزن ان توجه داشته باشین چون در فرودگاه ها محدودیت بار وجود دارد که اگر بیش 30 کیلو باشد جریمه خواهید شد هر چه چمدان وزنش استاندارد باشد وسایل های بیشتری میتوانید در آن جا دهید. 

فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز

فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز به طور تخصصی بر روی فروش انواع چمدان، انواع کیف های چرم، کوله پشتی، کفش های چرم کار میکند. اگر قصد خرید یک چمدان مسافرتی با کیفیت و ارزان هستین حتما وارد دسته بندی محصولات بشین و از تخفیف های که اعمال شده بهره مند شوید.خرید چمدان مسافرتی و چمدان ارزان و باکیفیت از فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز

انواع مختلف چمدان

بعداز تصمیم گیری و شناخت نیازتان  از خرید؛ میتوانید انواع مختلف چمدان که در دسته بندی موجود هستن همراه لیست قیمت مشاهده کنید و بعد از انتخاب محصول مورد نظر، نسبت به خرید محصول مدنظر روی آن کلیک و محصول مدنظرتان  را سفارش دهید. از لیست محصولات زیر؛چمدان،مونزا.امپایرامیننت،سناتور،مک،پریزیدنت،دیوتر.. از پر فروش ترین و بهترین های فروشگاه، می باشد.محصولات زیر شامل انواع چمدان های برزنتی و فایبرگلاس در برند های مختلف با تخفیف های ویژه از فروشگاه فرهاد چرم تبریز

farhad-admin
ارسال دیدگاه