معرفی کیف رودوشی و نوع ساختاری

کیف رودوشی

کیف رودوشی و کاربردش یکی از پرطرفدارترین اکسسوار زنانه و مردانه است، با طراحی و رویه های مختلف،که حمل آسان آن را به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کیف تبدیل کرده است.

کاربرد کیف دوشی

این نوع کیف ها می‌تواند کاربردهای متعددی داشته باشد،من جمله بجای حمل کیف اداری که دست گیر و جاگیر است،از کیف رو دوشی برای حمل کیف پول ، پاوربانک،موبایل و غیره استفاده کرد و یا با مدل مناسب به عنوان کیف مجلسی به کار رود.

ست کردن با لباس

این کیف‌ها هم دارای سبکی کژوال، مدرن و مجلسی هستند، که میتوان با انواع لباس هایتان ست کنید .شما میتوانید با توجه به تیپ و سلیقه تان و یا طرح های کیف ها کاربرد های متنوعی از این کیف ها داشته باشید ، من جمله برای اداره یا روزانه ویا مجلسی استفاده نمایید.در این مقاله اختصاصی از سایت فرهاد چرم ساختار این کیف ها را بیان خواهیم کرد ،و در ادامه نیز با چند مدل از جدیدترین مدل‌های آنها آشنا خواهید شد.

ساختار کیف های رودوشی

ساختار کیف های دوشی از طریق یک بند به کیف متصل شده است. به طور استاندارد به راحتی روی شانه جا بگیرد و فرد بتواند بدون دخالت مستقیم دست آن را حمل کند. بند های رو دوشی می تواند قابل تنظیم باشد و از جنس های مختلف و در طرح های متنوع ارائه شود.

ظاهر مشابه دوشی ها

کیف های رودوشی که برای آقایان تولید شده است در مقایسه با کیف های تولیدی برای بانوان  دارای تفاوت ها و تغییرات ظاهری زیادی است.همچنین باتوجه به نیازهای روز جامعه ، کیف های رودوشی بصورت یونی سکس( اسپرت) نیز تولید شده است.

ساختار دوشی چرم و مصنوعی

این نوع کیف می توانند از انواع مختلف چرم (طبیعی و مصنوعی)،که از جمله چرم های طبیعی میتوان به جنس رویه میلینگ، فلوتر، کروکو ، لزار و غیره اشاره کرد و چرم های مصنوعی دارای درجه بندی فوم مصنوعی ایرانی و فوم مصنوعی خارجی است. در ضمن برای کیف های رودوشی از جنس های برزنتی، کتان ، پارچه ایی و لی (جین) هم میتوان اشاره کرد. شما میتوانید با توجه به نیازتان از کیف های رودوشی، جنس مورد نیازتان را سفارش دهید.پیشتهاد فرهاد چرم : همچنین شما می توانید برای انواع محصولات چرمی و خرید ست چرمی با ما همراه باشید.

چرم در تولید کیف های رودوشی

چرم جنسی نسبتاً نرم و انعطاف پذیر است که در  هنگام استفاده ، باتوجه به نوع چرم ،دوخت و نوع مدل بند احساس راحتی و خاص بودن را برای مصرف کننده فراهم آورد. استفاده از یک کیف دوشی چرم طبیعی  بدون شک یکی از لوازم جانبی شیک و بیانگر مد و استایل منحصربفرد شما خواهد بود. از مزیت های خوب چرم طبیعی برخلاف سایر جنس ها میتوان به ماندگاری بالا، انعطاف پذیری بالا، تنوع و جذابیت های نوع چرم (شامل انواع رنگبندی و دوخت و طراحی و دیزاین ) خاصّ آن اشاره کرد. که فرد را در انتخاب جنس مورد نظر به طور قطعی یاری می کند.

فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز

فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز،با نگاه و توجه ویژه به سلایق هموطنان عزیز ، انواع مدل های چرم طبیعی (باقدمت تاریخی پایان نیافتنی چرم تبریز) با رنگبندی های گیاهی بروز دنیا را تهیه و تولید نموده ، سبب شده که کاربر با صرف معقول ترین هزینه و کمترین زمان، برحسب نیاز خود اقدام به خرید کند.

انواع کیف رودوشی چرم طبیعی تبریز

کیف رودوشی نقلی(کوچک) : این نوع کیف ها از جنس چرم متعددی تهیه و تولید میشود. از جمله جنس های پرفروش میتوان به جنس میلینگ ساده ، فلوتر ، کروکو و لزار اشاره کرد. این نوع کیف ها برای استفاده روزمره کاربرد دارد که میتوانید لوازم و وسایل شخصی دستگیر من جمله شارژر،پاوربانک،موبایل ،کیف پول و مواردی همچنین را داخل آن قرار دهید.

نمونه ایی از کیف رودوشی نقلی ( خرید این محصول )

 

کیف رودوشی روزمره متوسط:

این نوع کیف ها از جنس چرم متعددی تهیه و تولید میشود. از جمله جنس های پرفروش میتوان به جنس میلینگ ساده ، فلوتر ، کروکو و لزار اشاره کرد.این نوع کیف ها همچو کیف های نقلی میتوان برای کارهای روزمره مورد استفاده گردد ولی تفاوت این کیف با کیف های نقلی در سایز آنهاست ، که این کیف ها در سایز به نسبت بزرگ تر است که میتوانید وسایل بیشتری قرار دهید.

نمونه ایی از کیف رودوشی متوسط ( خرید این محصول )

کیف رودوشی روزمره بزرگ:

این در نوع کیف ها نیز از جنس چرم متعددی تهیه و تولید میشود. از جمله جنس های پرفروش میتوان به جنس میلینگ ساده ، فلوتر ، کروکو و لزار اشاره کرد.این نوع کیف ها جایگزین مناسب برای کیف های اداری است، که میتوانید انواع مدارک و لوازم مورد نیاز خود را قرار دهید.

نمونه ایی از کیف رودوشی سایز بزرگ ( خرید این محصول )

کیف رودوشی دسته دار: این نوع کیف ها علاوه بر رودوشی بودن، قابلیت استفاده با دست نیز امکان پذیر می باشد. در سایز های مختلفی هستند که میتوانید با نیاز های خود تهیه کنید.

نمونه ایی از کیف رودوشی دسته دار ( خرید این محصول )

به غیر از موارد بالا، دارای مدل های متعدد از جمله دوشی های سرخانه دار(تک فایله،دوفایله،سه فایله)،دوشی های ساده و اسپرت زیپ دار(تک زیپ و دوزیپه) اشاره کرد.در هنگام خرید کیف های دوشی علاوه بر نوع جنس و طراحی، باید به نوع دوخت، دیزاین،زیپ و سرزیپ و آسترداخلی توجه کرد.

farhad-admin
ارسال دیدگاه