راهنمای خرید کیف اداری چرمی

راهنمای خرید کیف اداری چرمی

چرم چیست؟

راهنمای خرید کیف چرم،تحسین برانگیزترین و پر مصرف ترین جنسی است که از زمان های بسیار دور در زندگی ما وجود داشته است. چرم بیانگر استایل، سبک زندگی و انتخاب های مد شما را به صورت حرفه ای یا معمولی به تصویر می کشد.همچنین چرم فوق العاده مفید است. طیف گسترده ای از محصولات چرمی در مارک های بزرگ موجود است، از کیف اداری چرمگرفته تا کیف پول چرم ، کیف دوشی چرم ، کیف پاسپورتی چرم و کمربند و غیره.این واقعیت است که کیف‌های چرمی به یک جواهری مهم و برجسته از اکسسوری‌های مدرن برای مردان و زنان تبدیل شده‌اند. هنگامی که تصمیم گرفتید درآمد خود را صرف این لذت گران بها کنید، مهم است که اطمینان حاصل کنید ،که محصول خریداری شده شما ارزش هر ريال از قیمتی را که پرداخت کرده اید دارد. به همین دلیل است که همه برندهای بزرگ اطمینان حاصل می کنند که کیف های آنها به دقت پردازش می شود، فرهاد چرم تبریز، با توجه به قدمت تاریخی در صنعت چرم تبریز در تلاش است، محصولات چرمی با کیفیت تری نسبت به سایر برند ها ارائه دهد.اساساً، طرح‌ها و رنگ‌های متعددی در کیف‌ پول چرم، کیف اداری و کیف مسافرتی در انواع مختلف چرم موجود است،که می‌تواند در زمان خرید گیج‌کننده باشد، بنابراین، در اینجا یک راهنمای خرید کیف اداری چرمی آموزنده و آسان ارائه شده است که به شما کمک می‌کند تا انواع چرم‌ها را درک کنید.

راهنمای خرید کیف اداری چرمی

در این مقاله، 7 موردی که قبل از خرید کیف چرم طبیعی، باید به آن ها توجه کنید را بررسی می کنیم.درپایان این مقاله،شما می توانید بهترین تصمیم خود را برای خرید کیف اداری چرم اصل، اتخاظ کنید.امیدواریم این مقاله راهنمای خرید کیف اداری چرم طبیعی ، بتواند کمکی در خرید درست کیف اداری چرمی انجام دهد.

 

  1. کیفیت چرم:

مواد چرم طبیعی،را می توان به سه گروه طبقه بندی کرد که قبل از خرید هر محصول چرمی باید به آنها توجه کنیم:

چرم خام:

در صورت داشتن چرم دانه کامل، ساختار طبیعی پوست مانند منافذ و چین و چروک در پایان نهایی محصول ، قابل رویت است. باید این ماده چرمی را به عنوان بهترین چرم انتخاب کرد که حتی پس از سال ها استفاده،جدید به نظر می رسد.

چرم دانه‌ای تاپ:

چرم دانه‌ای تاپ که با نام‌های نوبوک یا جیر نیز شناخته می‌شود، برای از بین بردن ساختار طبیعی چرم یا لک‌های آن، صاف، سنباده یا زبر می‌شود. این دومین کیفیت در جنس چرم است و همچنین در هنگام خرید در گزینه مقرون به صرفه تر است.

چرم صنعتی:

همچنین به عنوان چرم چسبان شناخته می شود، کم کیفیت ترین مواد چرم است. اینها ضایعات مواد چرمی هستند که به طور متراکم در مواد شیمیایی و پلاستیک پردازش می شوند که در نهایت منجر به یک نسخه کم چرم می شود. مراقب خرید کیف های دستی چرم صنعتی باشید. زیرا در بازارهای معمولی رایج است و فروشندگان سعی می کنند آن را به عنوان یک محصول چرمی اصیل با قیمت پایین تبلیغ کنند.با توجه به موارد گفته شده بالا، چرم تبریز با دارا بودن قدمت تاریخی و اصیل و با وجود شهرک های متعدد چرم سازی در ایران و دنیا، همچنان بالاترین کیفیت و رنگرزی های اختصاصی را دارد.همچنین بیشتر برند های معتبر و مطرح ایران و کشورهاای مجاور، چرم خام خود را از چرم تبریز تهیه می نمایند.

  1. فرآیند دباغی مواد چرم

دو نوع فرآیند دباغی چرم برای نگهداری وجود دارد که باید بدانید:برنزه کردن کروم: برنزه کردن کروم با کروم و سایر ترکیبات شیمیایی دیگر حاصل می شود.فقط چند روز طول می کشد تا همه چیز را دریافت کنید.به همین دلیل است که کیف های چرمی تولید شده با این روش در مقایسه با روش دباغی گیاهی بسیار ارزان هستند،اما کیف های ساخته شده با دباغی برنزه کردن کروم 90 درصد بازار را به خود اختصاص داده اند.دباغی سبزیجات: بر خلاف چرم دباغی شده با کروم، به روشی سازگار با محیط زیست ساخته می شود.کلمه “سبزی” به مواد خام مورد استفاده در فرآیند تولید مانند پوست درخت و بلوط اشاره دارد.چرم دباغی شده گیاهی نسبت به چرم دباغی شده با کروم ضخیم تر و سفت تر است،زیرا کل فرآیند زمان بیشتری می برد (اما در نهایت با شکستن چرم نرم تر می شود).به همین دلیل است که کیف  های سطح بالاتر از دباغی سبزیجات ساخته میشوند.از نظر شخصیت، سرسختی و ظرفیت نگه داشتن. آنها به داشتن رایحه چرمی کلاسیک و پتینه ای زیبا معروف هستند.

  1. دوام و دوخت

قبل ازخرید کیف چرم دقت داشته باشید،که کیف چرمی دارای دوخت بر اساس مدل کیف باشد.از جمله گاند دوزی های استاندارد،دوخت مستقیم و بدون نخ های شل ایده آل است.همچنین نوع نخ استفاده شده،در داخل و محیط بیرونی کیف بسیار حائظ اهمیت است.اطمینان حاصل کنید،که دسته کیف دوخته شده است،و از پرچ های فلزی باتوجه به ساختار کیف ، برای محکم کردن آن روی بدنه استفاده می شود.دستگیره های چسبان برای هر نوع کیفی مناسب نیست ، زیرا به سرعت از بین می رود.

  1. سخت افزار و اتصالات

قبل از خرید کیف چرمی، قوام تمام قطعات کوچک را بررسی کنید.بررسی اطلاعات از هر طرف کیف اغلب سودمند است. موارد زیر ویژگی هایی است که باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشید:

  • اتصالات بند شانه
  • سگک
  • قفل دسته
  • حلقه های فلزی
  • قفل رمزی مناسب
  • روان بودن زیپ
  1. رنگ

رنگ‌های سنتی کیف چرمی مشکی،عسلی، قهوه‌ای تیره و قهوه‌ای روشن است.برای حرفه ای ها، مشکی و قهوه ای تیره بهترین انتخاب هستند.این رنگها دارای احساس قدرت و تسلط هستند.قهوه‌ای روشن و عسلی درمکان های تا حدودی معمولی یا آرام‌تر مناسب هستند.مشکی رسمی ترین جایگزین است، زیرا با هر رنگ لباسی مطابقت دارد.با این حال، چرم قهوه ای شکلاتی تیره انتخاب عالی دیگری است.حتی پس از گذشت یک دهه، این رنگ بسیار برازنده و باکلاس باقی خواهد ماند.رنگ های سرمه ایی،طوسی،زرشکی،قرمز و… با توجه به ست پوشش شما متغیر است.کیف های بیش از دو رنگ متفاوت را نادیده بگیرید.این کیف های دستی خودنمایی محسوب می شوند.بهترین گزینه ،تک رنگ در نهایت دو رنگ می باشد.

  1. سبک و استایل

در نهایت، ببینید که انتظار دارید کیف شما چه حسی ایجاد می کند.کیف باید برای نیازهای شما کافی باشد.تصمیم درست،شخصیت و استایل شما را نشان خواهد داد،و این اجازه را می دهد، تا تأثیر قویتر و مثبت تر در اطراف خود ایجاد کنید.درک تمایز بین کیف های چرمی برای دفتر مانند کیف اداری چرم و کیف دوشی چرم بسیار مهم است:

کیف اداری یا کیف دوشی:

برای وکلا، مشاوران، مهندسان، پزشکان، کارآفرینان و سایر مدیرانی که اسناد ولپ‌تاپ‌، لوازم مصرفی روزمره را در داخل و خارج از محل کار حمل می‌کنند، کیف اداری مناسب است.کیف های دوشی چرم برخلاف کیف های اداری، دارای ابعادی جمع و جور تر است.و برای کارهای روزمره ایده آل است.میتوانید لوازم مصرفی موبایل،پاوربانک،شارژر موبایل و اسناد کوچک خود را در آن قرار دهید.

7.قیمت

در نهایت، به یاد داشته باشید که قیمت بالا همیشه نشانه مناسبی از کیفیت نیست.صرفاً به دلیل نام تجاری روی هیچ محصولی سرمایه گذاری نکنید.درعوض، برای محصول چرم با کیفیت ،هزینه کنید.در نظر داشته باشید نوع چرم انتخابی شما ، ارتباط مستقیم با قیمت آن را دارد .

فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز

فروشگاه فرهاد چرم تبریز، با توجه ویژه به قدرت خرید و سلایق مشتریان خود توانسته است،محصولات چرمی تبریز را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت تولید و بفروش رساند.

farhad-admin
ارسال دیدگاه