معرفی و تاریخچه فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز

 فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز

فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز با بیش از سالها فعالیت در زمینه فروش انواع محصولات چرمی به سراسر کشور و جلب رضایت بیش از صد ها مشتری که یکی از مهمترین فاکتور های یک فروشگاه آنلاین میباشد را داراست. از طرفی با توجه به رقابت مستقیم با دیگر فروشگاه های مشابه در رسته فعالیت هایی از جمله انواع محصولات چرمی یا اکسسوری چرمی و متنوع بودن محصولات در این سالها توانسته است تا کنون در عرصه محصولات چرمی اقدامی موثر داشته باشد.

تنوع محصولات فرهاد چرم تبریز

  1.  اداری
  2. پاسپورتی
  3.  دوشی
  4.  پول
  5. ست چرمی
  6. کمربند چرمی
  7. کفش چرم

انواع چمدان مسافرتی

  1.  بچگانه
  2.  PP
  3. پلی کربنات
  4.  برزنتی
  5.  فایبرگلس

انواع ساک مسافرتی 

  1.  ایرانی
  2. خارجی

انواع کوله پشتی

  1. بچگانه
  2. کوهنوردی
  3.  مدرسه ای
  4.  دانشجویی

محصولات برزنتی مارک دار

  1.  برزنتی دستی
  2. و دوشی

نحوه خرید از فروشگاه فرهاد چرم تبریز

برای اینکه خرید های خود را از فروشگاه فرهاد چرم تبریز به آسانی خریداری نمایید لطفا اگر فیلتر شکن شما باز است آن را بسته تا در بخش درگاه پرداخت دچار مشکل نشوید سپس از طریق منو بالای سایت محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس بعد از طی نمودن مراحل خرید به بخش پرداخت نهایی وارد شوید در این بخش بعد از پرداخت همکاران ما در کمترین زمان ممکن محصول شما را آماده کرده و سپس بعد از بسته بندی کردن آن را به اداره پست تحویل میدهند محصول شما در کمترین زمان ممکن به دست شما در هرکجای کشور که باشید میرسد.

نکات مهم قبل از خرید

قبل از خرید حتما به محصول مورد نظرتان هم از لحاظ کارایی،رنگ،دوخت و بسیاری از موارد دیگه توجه داشته باشین،و چنانچه هر گونه سوال در زمینه نوع جنس،دوخت و..داشتین حتما به بخش فروش فروشگاه مطرح کنید.

سخن پایانی

امیدواریم لحاظات خوبی در کنار محصولات ما داشته باشین و هر لحظه از زندگی تان خیر و برکت و پر از اتفاقات خوب باشه.

farhad-admin
ارسال دیدگاه