نکات ضروری در خرید محصولات چرمی

نکات ضروری در خرید محصولات چرمی

نکات ضروری محصولات چرمی،ضرورت داشتن و خرید،با کارایی های متفاوت و کیفیت ماندگاری،طبیعی و انعطاف پذیر بودن بالا برای هر فرد الزامی می باشد.

متفاوت بودن تنوع محصولات چرمی در انواع مدل های مختلف،نسبت به ساختار جنس،کار را زیبا تر کرده است.

قبل از خرید جنس چرم مدنظر حتما باید با نکات ضروری در خرید محصولات چرم توجه داشته باشید،تا آنچه از قبل از خرید محصولات چرمی انتظار دارید که داشته باشد،برای شما محقق شود.

 

موارد مهم در خرید چرم اصل طبیعی

چرم های طبیعی اصل عضوی از پوشش و استایل ما هست که نمیتوان انکارش کرد.

وجود طیف فراوانی از انواع رنگ و مدل در مدل های کیف و کفش و سایر محصولات چرم اصل طبیعی در تیپ های رسمی و اسپرت،برای خرید انواع محصولات چرم طبیعی فراهم کرده است.

هنگام خرید آشنا یا اطلاع داشتن از انواع مدل های مختلف کیف و کفش های چرم اصل طبیعی،این امکان را می دهد تا خرید هدفمند و خوبی در دسته محصولان چرم طبیعی داشته باشید.

چنانچه آشنایی مبتدی برای خرید انواع محصولات چرم اصل طبیعی و نحوه مراقبت و نگهداری را دارید،طبیعتا از ظاهر چرم هم می توانید کیفیتش را تشخیص بدید ولی اگر آشنا نیستید،ما به طور کامل در مقاله های قبلیروش های نگهداری و محافظت از کیف های چرمی،تفاوت بین محصولات چرم طبیعی و چرم مصنوعیو خیلی از مقاله های دیگر شرح دادیم.

حالات حیاتی در موقع خرید محصولات چرمی 

در موقع خرید محصولات چرم طبیعی باید به حالات مهم و حیاتی چرم توجه داشته باشیم،از جمله به جنس چرم که ازش استفاده شده است،بوی طبیعی چرم که نشانگر اصالت آن می باشد،نوع ساختار و طراحی با دوخت مناسب محصول چرم مورد نظر که ایده آل باشد،و کیفیت چرم و برند تولید شده،در موقع خرید باید به آن توجه کرد.

جنس چرم اصل و طبیعی 

یکی از نکات های مهم در موقع خرید محصولات چرم،جنس چرم طبیعی است.

تشخیص چرم ها

با گسترش تکنولوژی در تولید،دباغی فرایند انواع چرم های طبیعی و مصنوعی جنس های متفاوتی در بازار موجود می باشد،که هم جنس های چرم طبیعی و هم مصنوعی کیفیت جنس های متفاوتی دارند.در بعضی از چرم های مصنوعی ساختار جنس آن طوری تولید میشود،که تشخیص آن برای افراد مبتدی کم سخت می باشد.

چرم اصل و مصنوعی

هم در جنس های چرم اصل طبیعی و هم جنس های مصنوعی فرآیند و تولید کنندگان مختلفی وجود دارد،و به علت استفاده متفاوت مدل های مختلفی ساخته می شود.

موارد مهم هنگام خرید

قدم اول در موقع خرید،انتخاب یک محصول جنس چرم طبیعی اصل یا چرم مصنوعی است.

محصولات چرم اصل با توجه یه طبیعی بودن و تهیه شدن آن از پوست حیوانات،ظاهر زیبا و دوام عمر و مقاومت و ارزش بیشتری دارد،

کیفیت چرم طبیعی

کیفیت جنس های چرم طبیعی،مقاوم بودن و ظاهر زیبایی که دارند،ارزش و مبالغ آن ها را گران قیمت کرده است.

بو های چرم طبیعی

همان طور که بیان کردیم چرم های طبیعی از پوست حیوانات درست می شوند.

بوی چرم طبیعی غلظت زیادی دارد و چنانچه اگر در تولید و دباغی محصولات چرم طبیعی بوی آن را از بین نبرند،بوی آن خشنود نخواهد بود شاید به بوی جنس چرم آلرژی داشته باشید،

مقاله های مهم

شما برای تشخیص قطعی چرم میتوانید مقاله قبلی ما را که راه تضمینی برای تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی را مطالعه نمایید.

مدل های رویه چرم

با چند بار استفاده و مطالعه از انواع چرم ها با نگاه اول به سطح طبیعی چرم حتما به اصل بودن آن پی خواهید برد.بافت های چرم طبیعی در شکل های متغیر بدون دخالت دست انسان می باشد،

انواع بافت چرم

که پس از فرآیند تولید چاپ های متفاوتی در شکل های مثل چرم فولوتر،کروکو، و لزار انجام می شود،که در این طرح های چرم قابلیت ضدخش شدن هم بوجود می آید.

چرم های مصنوعی هم با توجه به ساختار صنعتی آن،بافت ها یشان به طور یکنواخت و ساده دیده می شود،به همین علت هم تشخیص آن راحت است.

بازتاب رنگ نور چرم

محصولات چرم طبیعی بر خلاف مصنوعی بازتاب رنگ نور متفاوتی دارند،در بعضی جاهاش پرنور،و در بعضی جاهاش حالت کدر دیده می شوند.

قطر و درشتی محصولات چرم طبیعی

همان طور که بیان کردیم چرم های طبیعی،از جاهای مختلف حیوانات گرفته و ساخته می شود،به همین علت ضخامت های متفاوتی دارند،که در مراحل عملیات دباغی یا لیویز کردن میتوان ضخامت چرم را تا حدودی یکنواخت کرد.

ساختار پشت چرم طبیعی

یکی از معلوم ترین جایی که در بیشتر چرم های طبیعی میتوان آن را تشخیص داد،ساختار پشت چرم است که حالت پرز درشت و ریز مانند است،که به آن اشبالت هم گفته می شود،که نمیتوان آن را دست کاری و شبیه سازی کرد.

جاهای پشت چرم

در جاهایی برش شده مثل چرم روی زیپ،و در بعضی مدل ها زیر سرخانه اش میتوان آن را دید.

دوام چرم اصل و مصنوعی

چرم های اصل طبیعی اورجینال در برابر گرما دوام خیلی بالایی دارند،و به سختی در مقابل آتش سوزی واکنش نشان می دهند.ولی بر عکس چرم های مصنوعی با توجه به ساختار پلاستیکی بودن در برابر آتش سوزی مقاومت ندارند.

ثبات و ماندنی چرم طبیعی

ثبات و ماندنی چرم طبیعی نسبت به کیفیت انواع مدل های کیف و کفش چرم طبیعی مشخص می شود،به طور کلی با رعایت برخی نکات ها در صورت مراقبت صحیح از چرم های طبیعی،می توان سال های طولانی از آن استفاده مفید کرد.

نکات ضروری محصولات چرم

نکات ضروری محصولات چرم در تنوع محصولات چرمی، یراق ها ی فلزی با دوام در محصولات چرم کاربردی ترین چیزی است که موقع خرید کیف یا کفش چرم طبیعی باید توجه ویژه ای کرد.

که علاوه بر زیبایی کیفیت مطلوبی هم داشته باشد،که نسبت به رنگ کیف چرم طبیعی ست دیده بشود.

رنگ های متنوع محصولات چرم طبیعی

با پیشرفت تکنولوژی و با وجود دستگاه های متعدد برای رنگرزی،انواع رنگ های مختلف،روی محصولات چرم بوجود آمده،و تشخیص نوع رنگ با نوع چرم باید هم در اولویت تولید کننده و هم مصرف کننده به شکل عالی انتخاب شود.

دوخت های داخل محصولات چرم طبیعی

در هنگام خرید محصولات چرم همیشه اولویت اولتان به نوع دوخت و ساختار محصولات چرم طبیعی باشد،مهم نیست که جنس مد نظرتان کیفیت چرمش عالی باشد،بلکه مهم این است که یک کیف و کفش چرم طبیعی اصل،چطور در دست و یا پاها دیده بشود.

هنگام خرید کیف چرم طبیعی

موقع خرید کیف چرم طبیعی علاوه بر زیبایی کیف حتما به جنس چرم که در آن استفاده شد توجه داشته باشید.چون اگر فقط به دنبال زیبایی بودید میتوانید با هزینه ای کم جنس چرم مصنوعی خرید کنید.

ست چرم و وزن

انتخاب کیف چرم طبیعی اصل اورجینال هم رنگ ست پوششتان می تواند جلوه ای ویژه ای به استایل تان بدهد.با توجه به طبیعی بودن کیف های چرم طبیعی وزن های نسبتن سنگینی به جنس های مصنوعی دارند،

انواع کیف چرم طبیعی

انواع مختلفی از کیف های چرم وجود دارد که بر حسب نیاز میتوان انتخاب کرد،کیف های چرم طبیعی دستی،اداری،دوشی،کیف پول،پاسپورتی و..وجود دارد.

خرید از منبع معتبر

در موقع خرید از یک منبع معتبر و تولید کننده با کیفیت و دوخت و طراحی دیزاین خوب باشید.

فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز،با تکیه بر صنعت چرم تبریز،توانسته انواع محصولات چرم طبیعی کیف و کفش اصل مردانه و زنانه را به بازار عرضه دهد.

موارد پراهمیت موقع خرید کفش چرم طبیعی

 

یکی از پر اهمیت ترین چیزی که در موقع خرید کفش چرم طبیعی باید به آن توجه کرد،نوع سازنده و ساختار تولید کفش چرم اصل است،کفش چرم طبیعی باید این خاصیت ها را داشته باشد:استعداد تنفس پذیری بودن چرم طبیعی

  • مقاوم بودن در برابر خمیدگی
  • سخت بودن در مقابل آب
  • پنجه های ایده آل
  • متناسب با نوع پا
  • بند یا کش استاندارد
  • مقاوم در برابر انواع خش های سطحی و عمیق
  • داشتن وزن مناسب با دیزاین به روز

خصوصیات کفش چرم طبیعی موقع خرید

  • جنس رویه سالم و بدون شکستگی باید باشد.
  • جای چاقو و رگه های عمیق نداشته باشد.
  • چرم رویه ضخامت مناسب و چرم بزی داخل ایده آل باشد.
  • دوخت و چرم آن طوری باشد که بعد از مدتی شکلش حفظ بماند.

فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز

خرید اینترنتی و لیست قیمت جدیدترین و بهترین انواع مدل کفش چرم طبیعی مردانه و زنانه انواع کیف های اداری،دوشی،دستی،ست کادویی،کیف پول،کمربند،پاسپورتی چرم طبیعی تبریز،از فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز میتوانید سفارش دهید.

farhad-admin
ارسال دیدگاه