چرا کفش چرم طبیعی بخریم ؟

چرا کفش چرم طبیعی بخریم ؟

چرا کفش چرم طبیعی بخریم ؟

 همانطور که می دانید تولید کنندگان کفش های چرمی بسیار متنوعی در دنیا وجود دارد. اولین سوالی که ذهن

من را درگیر می کند این است که چرا باید برای کفش هایم چرم طبیعی بخرم.

آیا پوشیدن کفش های چرمی ایرادی دارد و همیشه هنگام خرید کفش باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ آخرین سوال

این است که بهترین تولید کنندگان این نوع کفش چه کسانی هستند؟

بیشتر بدانید : برای اطلاع از قیمت و خرید کفش چرم مردانه و کفش چرم زنانه کلیک کنید.

معایب کفش های چرم مصنوعی

چرم مصنوعی به اندازه چرم طبیعی در برابر سوراخ و پارگی مقاوم نیست اگرچه بادوام است اما در مقایسه با چرم طبیعی استحکام بسیار کمی دارد.
چرم مصنوعی را نمی توان برای مدت طولانی به عنوان لباس و کفش استفاده کرد، زیرا برای پوست مضر است و مشکلات پوستی ایجاد خواهد کرد، زیرا هیچ راه هوایی برای پوست ندارد و توانایی کشش، تنفس و پوشش مناسب را ندارد علاوه بر این ها چرم مصنوعی به دلیل داشتن مواد شیمیایی بو نا مطلوبی نیز دارد.

مزایای کفش چرم طبیعی

  • تنفس
  • راحتی
  • دوام
  • سبک
  • بوی خوب

آیا می دانستید چرم نفس می کشد؟ مانند تنفس واقعی نیست، اما اجازه می دهد هوا از مواد عبور کند. این برای کفش های چرمی عالی است زیرا این مواد به هوا اجازه می دهد پاهای شما را خنک کند و از بوییدن آنها جلوگیری می کند.

یکی از بزرگترین مزایای کفش های چرمی دوام آن است. کفش های چرم طبیعی ماندگارتر از کفش های ساخته شده از مواد مصنوعی هستند. ممکن است برخی از افراد برای خرید کفش های چرمی بیشتر از خرج کردن مردد باشند، اما دوام بیشتری دارند، بنابراین می توان نتیجه گرفت که آنها یک سرمایه گذاری هستند. همانطور که ضرب المثلی می گوید اگر پولدار هستید کفش های ارزان قیمت بی کیفیت بخرید. زیرا کفش شما خیلی خوب خراب میشه. خرید یک جفت کفش چرم طبیعی می تواند ارزان تر از خرید دو جفت کفش مصنوعی باشد.

چرم علاوه بر اینکه یک ماده بسیار قوی است، بسیار راحت نیز می باشد. کفش های چرمی راحتی و پشتیبانی از پاهای شما را فراهم می کنند. 

چرم طبیعی شیک به نظر می رسد. شما نمی توانید آن را انکار کنید چرم به طور طبیعی کفش ها و لباس ها را شبیه به اقلام لوکس می کند زیرا مواد براق هستند.

هیچ چیز بوی چرم طبیعی نمی دهد. پس از خرید یک کیف یا پلیور از چرم مصنوعی، می توانید بوی آن را دریافت کنید. مواد دست ساز معمولا با مواد شیمیایی مختلفی ساخته می شوند که بوی بدی ایجاد می کنند. اگر پاهای شما پس از یک جابجایی طولانی به بوی بد عادت دارند، بوی کفش های مصنوعی بدتر می شود.

سخن پایانی

چرا کفش چرم طبیعی بخریم ؟ با توجه به مقاله بالا متوجه شدیم که انتخاب کفش چرم بهترین گزینه برای هر فردی است. فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز توانایی تولید کفش اصیل و با کیفیت را دارد که به همین منظور میتوانید از این فروشگاه محصولی اعلا سفارش دهید و از داشتن کفش چرم اصیل تبریز لدت ببرید.

farhad-admin
ارسال دیدگاه